مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:502020-01-18دانش

چرخ کارخانه نوآوری استان البرز به حرکت در می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند اجرایی کارخانه نوآوری البرز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همکاری شهرداری کرج و حمایت استاندار البرز، - با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و استاندار البرز، موافقت نامه راه اندازی و آغاز به کار کارخانه نوآوری البرز به امضا می رسد تا زیست بوم نوآوری و کسب و کار های دانش بنیان این استان رونق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند اجرایی کارخانه نوآوری البرز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همکاری شهرداری کرج و حمایت استاندار البرز، آغاز شده است و بر اساس موافقت نامه همکاری فرآیند عملیاتی شدن آن آغاز می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری صبح امروز به تعدادی از شرکت های دانش بنیان استان تهران و البرز سری می زند تا ضمن گفتگو با فعالان فناور مستقر در این شرکت ها، زمینه حمایت از آنان و توسعه کسب وکار های فناور را فراهم کند.

ستاری از شبیه ساز هواپیمای مسافربری ایرباس 320 به عنوان تازه ترین محصول شرکت توسعه دانش آسمان بازدید می کند.

این شرکت فناور که در حوزه آموزش خلبانی فعالیت می کند موفق شده است با کمک جمعی از مختصصان داخلی این دستگاه کاربردی در آموزش خلبانان مسافربری و تجاری را به کمک تجهیزات داخلی و برای نخستین بار در کشور محقق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ کارخانه نوآوری استان البرز به حرکت در می آید

چرخ کارخانه نوآوری استان البرز به حرکت در می آید