مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:352020-01-18اجتماعي

والدین برای تربیت فرزندان باید از بند محدودیت های گذشته رها باشند


افسانه عزیزی با اشاره به اینکه والدین برای تربیت فرزندان سالم و موفق به آموزش نیاز دارند، افزود: فرزندپروری مناسب زمانی صورت می گیرد که خانواده از بند محدودیت های گذشته رها باشند و آن را درک کند.

- ایسنا/اردبیل افسانه عزیزی با اشاره به اینکه والدین برای تربیت فرزندان سالم و موفق به آموزش نیاز دارند، افزود: فرزندپروری مناسب زمانی صورت می گیرد که خانواده از بند محدودیت های گذشته رها باشند و آن را درک کند.

افسانه عزیزی مشاور و روانشناس بهزیستی در حاشیه کارگاه آموزشی تکنیک های فرزند پروری در جهاددانشگاهی اردبیل در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه والدین برای تربیت فرزندان سالم و موفق به آموزش نیاز دارند، افزود: آشنایی با تکنیک فرزندپروری به والدین کمک می کند تا ارتباط موثرتری با فرزندان خود برقرار کنند.

افسانه عزیزی اظهار کرد: والد بودن فرصت می دهد با درک و معنا بخشیدن به تجربه های اولیه کودکی خودمان، دوباره والد خود باشیم و رشد پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه فرزندپروری مناسب زمانی صورت می گیرد که خانواده از بند محدودیت های گذشته رها باشند و آن را درک کند، تصریح کرد: والدین باید مهارت های لازم برای ارتباط با کودکان را کسب کنند بطوریکه چگونگی احساس و تجربه در دوران کودکی تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت افراد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین برای تربیت فرزندان باید از بند محدودیت های گذشته رها باشند

والدین برای تربیت فرزندان باید از بند محدودیت های گذشته رها باشند