مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:002020-01-18دانش

قطع راه های ارتباطی دانشجویان سیل زده برای حضور در جلسات امتحان


فاجعه سیل، خسارات زیادی وارد کرده که مهمترین آن قطع راه های ارتباطی دانشجویان است که موجب غیبت و یا حضور در شرایط روحی و روانی نامناسب در امتحانات شده است.

- مشاور معاون دانشگاه پیام نور گفت:فاجعه سیل، خسارات زیادی وارد کرده که مهمترین آن قطع راه های ارتباطی دانشجویان است که موجب غیبت و یا حضور در شرایط روحی و روانی نامناسب در امتحانات شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، بهزاد ولی زاده با اشاره به دستور اکید رییس دانشگاه پیام نور مبنی بر امدادرسانی فوری به مناطق سیل زده، ضمن تشریح مجموعه اقدامات انجام شده در بازدید از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده نیکشهر، راسک، چابهار و روستاهای اطراف گفت: با توجه به ساکن بودن اکثر دانشجویان در روستا و عمق فاجعه سیل، خسارات زیادی وارد شده که مهمترین آن قطع راه های ارتباطی دانشجویان است، که موجب غیبت و یا حضور در شرایط روحی و روانی نامناسب در جلسه امتحان شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی رییس استان تدابیر لازم برای اسکان و تغذیه دانشجویان سیل زده ای که امکان رفت و آمد به محل سکونت خود را نداشتند، در دانشگاه فراهم شد.

مشاور معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور در خصوص جمع آوری و توزیع کمک های مردمی اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع راه های ارتباطی دانشجویان سیل زده برای حضور در جلسات امتحان

قطع راه های ارتباطی دانشجویان سیل زده برای حضور در جلسات امتحان