مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 05:452020-01-18اجتماعي

ضرورت توجه ویژه به زیرساخت ها در پیست اسکی تفت


پس از برف مطلوبی که هفته گذشته، مناطقی از استان و بویژه شهرستان تفت را در بر گرفت، دیروز جمعه، مردم استان یزد راهی مناطق برفی این شهرستان بویژه پیست اسکی سخوید شدند.

مسیرهای منتهی به تفت از همان خروجی شهر یزد، پرترافیک و پر ازدحام بود و مسیر یزد به تفت از حدود ساعت 10 صبح تا 14 عصر مملو از خودروهای کوچک و بزرگ شده بود.

محل تردد خودروها در دو طرف رودخانه خشک تفت نیز قابل توجه بود و جاده کمربندی از مسیر بزرگراه آیت الله خامنه ای نیز پر ترافیک نشان میداد.

اما در خروجی شهر تفت، روبروی منطقه ییلاقی دره گاهان هم مجددا ترافیک سنگینی حاکم شد و جاده قفل گردید که دلیل اصل آن یکی به هم رسیدن خودروهایی بود که از کمربندی و شهر تفت وارد این مسیر شده و در این نقطه به هم می رسیدند و دلیل دیگر وجود چند مغازه سوپر مارکت و توقف خودروها برای خرید بود که منجر به ایجاد ترافیک میشد.

اما بعد از این مسیر هم ترافیک سنگینی بر خروجی شهر تفت حاکم بود و خوروها در چند، لایه مسیر را طی می نمودند و مقصد اصلی همه هم پیست اسکی سخوید بود.

این حجم از خودرو با ترافیکی ارام و نیمه سنگین در حرکت بودند که دوباره در مسیر 2 راهی سخوید ، ترافیک سنگینی حاکم شد و وقتی به نزدیک دو راهی رسیدیم متوجه شدیم که پلیس شامل ماموران انتظامی و پلیس راه، جاده ورودی به سخوید را مسدود و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه ویژه به زیرساخت ها در پیست اسکی تفت

ضرورت توجه ویژه به زیرساخت ها در پیست اسکی تفت