مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 15:502020-01-17بين الملل

پایگاههای آمریکایی در عراق به زندانی برای این نظامیان تبدیل شده اند


یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وحشت نظامیان آمریکایی از رزمندگان حشد شعبی گفت: پایگاههای آمریکایی به زندانی برای این نظامیان تبدیل شده است و آنها دائم در حال آماده باش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النهرین، کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تبدیل شدن پایگاه های آمریکایی در عراق به زندان نظامیان آمریکایی خبر داد.

وی افزود: نظامیان آمریکایی در عراق در وحشت به سر می برند زیرا از خطرناک بودن تصمیمات ترامپ در هدف قرار دادن رهبران حشد شعبی و تشکیلات آن و شهادت و زخمی شدن دهها نفر از نیروهای مردمی عراق طی هفته های گذشته در راستای حمایت آشکار از اسراییل و هدف قرار دادن محور مقاومت، آگاه هستند.

علیوی تاکید کرد: پایگاه های آمریکایی تبدیل به زندان نظامیانش در عراق شده است و آنها در آماده باش دائم به سر می برند و امکان خروج از این پایگاه ها را ندارند.

این نماینده پارلمان عراق اعلام کرد: بحث احتمال از سرگیری همکاری امنیتی با این نیروها رویاپردازی است و تصمیم پارلمان برای خروج این نیروها قابل برگشت نیست زیرا تصمیمی ملی در واکنش به حملات ناجوانمردانه این نیروهاست.

علیوی گفت: سال 2020 آغازی بر پایان حضور آمریکا در عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاههای آمریکایی در عراق به زندانی برای این نظامیان تبدیل شده اند

پایگاههای آمریکایی در عراق به زندانی برای این نظامیان تبدیل شده اند