مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 14:552020-01-17سياسي

لزوم تعیین تکلیف موقوفات بلاتکلیف حوزه بهداشت و درمان


وزیر بهداشت در نشستی با رییس و مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه، بر لزوم تعیین تکلیف موقوفات بلاتکلیف حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

- وزیر بهداشت در نشستی با رییس و مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه، بر لزوم تعیین تکلیف موقوفات بلاتکلیف حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در این جلسه که با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت و سازمان اوقاف برگزار شد، درخصوص آینده همکاری های وزارت بهداشت و سازمان اوقاف و امور خیریه، در حوزه موقوفات و امور خیریه حوزه سلامت کشور و در راستای تفاهم نامه مشترک، بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، ضمن تشریح اقدامات وقفی صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، با تاکید بر پیگیری همکاری های مشترک دو حوزه، بر تعیین تکلیف اوقاف مربوط به حوزه سلامت و رویکرد حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه برای ایجاد شرکت های دانش بنیان که در حوزه سلامت، تولید دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند و ایجاد پارک های علم و فناوری سلامت، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف موقوفات بلاتکلیف حوزه بهداشت و درمان

لزوم تعیین تکلیف موقوفات بلاتکلیف حوزه بهداشت و درمان