مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 14:052020-01-17ورزشي

انصاری فرد: نباید برابر جوسازی کویتی ها کوتاه بیاییم


محمدحسن انصاری فرد می گوید ایران امن ترین کشور در خاورمیانه و غرب آسیا است و اجازه نمی دهند به میزبانی تیم های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود.

- محمدحسن انصاری فرد می گوید ایران امن ترین کشور در خاورمیانه و غرب آسیا است و اجازه نمی دهند به میزبانی تیم های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین ای اف سی در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را بهمراه داشت شاهدی بر این مدعاست.

به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می دهیم که به میزبانی تیم های ایرانی خدشه وارد کنند.

او ادامه داد: نمی دانم که این جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی کنیم اشتباه بزرگی است.

یک روز مقابل عربستانی ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم های دیگر را هم می گیرد.

باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر از طریق فوتبال و به بهانه های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند انصاری فرد تاکید کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری فرد: نباید برابر جوسازی کویتی ها کوتاه بیاییم

انصاری فرد: نباید برابر جوسازی کویتی ها کوتاه بیاییم