مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 14:052020-01-17اقتصادي

پرداخت 1000 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنعت و معدن خراسان رضوی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون هزار و 6 میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1398 به حوزه صنعت و معدن استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار کرد: هر سال از محل تبصره 18 قانون بودجه، منابع مالی در قالب تسهیلات با کارمزد مشخص برای طرح های اقتصادی اعم از صنعتی، معدنی و کشاورزی دارای توجیه اقتصادی پرداخت می شود که برای هر استان از این محل، اعتباراتی اختصاص می یابد.

وی افزود: از محل تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال جاری 19 هزار و 90 میلیارد ریال به این استان اختصاص یافت که زمینه ایجاد 2 هزار و 521 فرصت شغلی در بخش صنعت، معدن و کشاورزی را فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: سهم خراسان رضوی از کل منابع تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه امسال 4.

3 درصد است و تاکنون نیز 4.

3 درصد از سهم استان از این منابع در قالب تسهیلات به حوزه های مختلف پرداخت شده است.

رسولیان گفت: در  نشست کارگروه ماده 21، دستگاه های اجرایی موظف شدند روزانه میزان تسهیلات پرداختی از محل تبصره 18 قانون بودجه را رصد کنند تا بتوان سهم پرداختی استان از این بخش را افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1000 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنعت و معدن خراسان رضوی

پرداخت 1000 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنعت و معدن خراسان رضوی