مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 14:002020-01-17بين الملل

خسارت ده ها میلیارد یورویی اعتراضات و اعتصابات در فرانسه


اعتصابات و اعتراضات ضد اصلاح نظام بازنشستگی و تظاهرات های جنبش ضد سرمایه داری در فرانسه ده ها میلیارد یورو به اقتصاد این کشور آسیب زده است - از پاریس، منابع غیردولتی در فرانسه روز جمعه اعلام کردند که اعتراضات و اعتصابات ضد اصلاح نظام بازنشستگی در این کشور تاکنون بیش از 3 میلیارد یورو به طور مستقیم به اقتصاد فرانسه لطمه زده است.

پیش از این نیز اعلام شده بود که در پی تظاهرات های جنبش ضد سرمایه داری که فردا (شنبه) شصت و دومین هفته متوالی این تظاهرات ها در بیشتر شهر های بزرگ فرانسه برگزار می شود؛ تاکنون ده ها میلیارد یورو به طور مستقیم و غیرمستقیم به اقتصاد فرانسه ضرر زده است.

تظاهرات ضد سرمایه داری در فرانسه تاکنون 11 کشته و هزاران مجروح و بازداشتی به همراه داشته است و چشم اندازی برای پایان این اعتراضات از دولت فرانسه و از سوی معترضان متصور نیست.

بر اساس گزارش بانک مرکزی فرانسه، میزان رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه چهارم سال میلادی 2019 به رقم نگران کننده یک دهم درصد بالغ شده است، در صورتی که بر اساس برآورد های وزارت اقتصاد میزان رشد اقتصادی در سه ماهه چهارم 2 دهم درصد بوده است.

این کاهش چشمگیر رشد اقتصادی ناشی از ادامه اعتراضات و اعتصابات سراسری ضد سیاست های دولت امانوئل مکرون گزارش شده است که از نوامبر 2017 در جریان بوده و از 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت ده ها میلیارد یورویی اعتراضات و اعتصابات در فرانسه

خسارت ده ها میلیارد یورویی اعتراضات و اعتصابات در فرانسه