مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:252020-01-17سياسي

سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است


امام جمعه قشم عظمت سیلی موشکی سپاه را شکستن ابهت پوشالی آمریکا در جهان دانست و گفت: سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسملمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: شهید نواب صفوی شخصیتی برخوردار از غیرت دینی و دغدغه مند در حوزه دین بود که در راه تشکیل حکومت اسلامی به درجه رفیع شهادت ناییل آمد.

وی افزود: شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس نه تنها فضای ایران و عراق بلکه تمام جهان را متاثر ساخت و روحیه جدید برای استکبارستیزی پدید آورد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مردم با حضور کم نظیر خود در آیین های تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت دین خود را ادا کرده و رستاخیزی عظیم و خارج از مخیله استکبار جهانی خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت و به طور دقیق تمام اهداف مد نظر خود در سیلی موشکی را منهدم ساخت و عظمت این کار شکستن ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار است.

وی اضافه کرد: این اقدام غرور آفرین، دیدگاه مردم جهان نسبت آمریکا را دگرگون ساخت و به یقین رسیدند که این کشور شکست پذیر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است

سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است