مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:152020-01-17سياسي

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از اقتدار نظام اسلامی


راهپیمایی مردم  استان فارس در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- ایسنا/فارس راهپیمایی مردم  استان فارس در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه 27 دی ماه، مردم در شهرهای مختلف استان فارس با شرکت در یک راهپیمایی، ضمن اعلام حمایت خود از نظام اسلامی ایران و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران به عنوان یکی از نقاط قوت و قدرت ایران اسلامی، برائت خود از سیاست ها و رفتارهای آمریکا و سردمداران استکبار جهانی اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از محل مصلای نماز جمعه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شروع شد، راهپیمایان با سردادن شعارهایی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا حمایت کرده و پشتیبانی شان از مولفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

راهپیمایان در شیراز که پلاکاردهایی در مخالفت با استکبار جهانی و برائت از آمریکا در دست داشتند، شعارهایی را در حمایت از مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران و نظام اسلامی سر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از اقتدار نظام اسلامی

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از اقتدار نظام اسلامی