مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:152020-01-17حوادث

خسارتی به بنادر جنوبی وارد نشده/صادرات و واردات برقرار است


در پی بارش های اخیر و وقوع سیل در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: واردات و صادرات از طریق بنادر طبق روال عادی برقرار است و سیل اخیر هیچ آسیبی به بنادر استان های جنوبی وارد نکرده است.

- در پی وقوع سیل در استان های جنوبی مدیرکل امور بندری سازمان بنادر خبر داد خسارتی به بنادر جنوبی وارد نشده/صادرات و واردات برقرار است در پی بارش های اخیر و وقوع سیل در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: واردات و صادرات از طریق بنادر طبق روال عادی برقرار است و سیل اخیر هیچ آسیبی به بنادر استان های جنوبی وارد نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت بارش سنگین برف و باران سبب شد تا در استان های جنوبی کشور مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان سیل اتفاق بیافتد و مشکلاتی برای این مناطق به وجود آورد اما به گفته روانبخش بهزادیان، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی این سیل هیچ خسارتی به بنادر جنوبی کشور وارد نکرده است.

وی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در روزهای اولیه سیل برخی بنادر استان سیستان و بلوچستان با آبگرفتگی مواجه شده بودند، اما به بنادر جنوبی کشور، عملیات بندری و کالاهای موجود در بنادر خسارتی وارد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارتی به بنادر جنوبی وارد نشده/صادرات و واردات برقرار است

خسارتی به بنادر جنوبی وارد نشده/صادرات و واردات برقرار است