مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 18:452020-01-16سياسي

گرامیداشت یاد شهید سلیمانی توسط شیوخ و سران قبایل عراقی در حرم مطهر رضوی


جمعی از شیوخ و سران قبایل و عشایر عراقی امروز با حضور در حرم مطهر رضوی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به ویژه ابومهدی المهندس را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، جمعی از شیوخ و سران قبایل و عشایر عراقی امروز با حضور در حرم مطهر رضوی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به ویژه ابومهدی المهندس را گرامی داشتند.

این هیأت که مشتمل بر 120 نفر از شیوخ، سران قبایل و عشایر کشور عراق بود، با حضور در رواق دارالمرحمه حرم مطهر ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا علیه السلام ضمن گرامیداشت یاد شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابراز همدردی با ملت ایران، بر مقاومت اسلامی و اتحاد امت اسلام تأکید کردند.

در حاشیه این مراسم مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را موجب اتحاد بیشتر ملت ایران و عراق دانست، گفت: جمعی از شیوخ عشایر کشور عراق به همراه عده ای از خادمان حرم مطهر امام حسین علیه السلام جهت عرض تسلیت به مردم ایران و شرکت در مراسم تدفین سردار حاج قاسم سلیمانی به ایران اسلامی آمده اند.

سید محمدجواد هاشمی نژاد تصریح کرد: این افراد با حضور در شهرهای مذهبی قم و مشهد به زیارت حضرت معصومه سلام ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد شهید سلیمانی توسط شیوخ و سران قبایل عراقی در حرم مطهر رضوی

گرامیداشت یاد شهید سلیمانی توسط شیوخ و سران قبایل عراقی در حرم مطهر رضوی