مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 19:252020-01-15دانش

700 مرکز بی کیفیت و غیر استاندارد علمی - کاربردی را تعطیل کردیم


قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:700 مرکز بی کیفیت و غیر استاندارد علمی - کاربردی را تعطیل کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا باقری چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی در دانشگاه بیرجند اظهارکرد: هر چند در عرصه علمی باید کاستی ها را نیز مطرح کنیم ولی نباید زحمات و تلاش های 40 ساله اساتید در تربیت نیروی انسانی زیر سوال برود.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: طی 10 سال گذشته جذب هیأت علمی با سختی های فراوانی همراه بود ولی با این وجود امروزه در خراسان جنوبی 700 عضو هیأت علمی و استاد در مراکز آموزش عالی داریم.

باقری ادامه داد: هرچند اشکالات فراوانی وجود دارد ولی باید به دستاوردها نیز توجه لازم داشته باشیم و جایگاه های ارزشمند اساتید نیز مورد تعرض قرار نگیرد.

وی گفت: شاید تا پنج سال پیش بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی از کشور می رفتند اما امروزه جهت دهی عوض شده است و الان در ناحیه 500 شرکت دانش بنیان شکل گرفته که بسیار ارزشمند است.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه بسیاری از مراکز دانشگاهی باید تجمیع شود، اظهارکرد: در حوزه دانشگاه های علمی و کاربردی 700 مرکز بی کیفیت و غیر استاندارد را تعطیل کردیم و طی پنج سال گذشته حتی به یک مرکز پیام نور مجوز نداده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 مرکز بی کیفیت و غیر استاندارد علمی - کاربردی را تعطیل کردیم

700 مرکز بی کیفیت و غیر استاندارد علمی - کاربردی را تعطیل کردیم