مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 09:552020-01-15اقتصادي

تقویت تجهیزات اورژانس به افزایش کیفیت خدمات دهی کمک می کند


استاندار گیلان با اشاره به اینکه تقویت تجهیزات اورژانس به افزایش کیفیت خدمات دهی کمک می کند، گفت: گیلان با توجه به گردشگر پذیر بودن نیازمند تقویت این شاخص ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه الحاق 11 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس گیلان با اشاره به گردشگر پذیر بودن این استان، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های مناسب و همچنین تجهیزات و امکانات برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در این استان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه الحاق این تعداد آمبولانس برای تقویت خدمات رسانی در مناطق صعب العبور ضرورت داشت، افزود: باید برای تقویت شاخص ها و همچنین ارائه خدمات مناسب از آمبولانس های دارای استانداردهای جهانی استفاده کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط اقلیمی این استان باید تجهیزات و امکانات همه محورهای مواصلاتی تجهیز شود، گفت: خدمات رسانی از طرف وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس به همه مردم ضروری است.

وی با بیان اینکه در گذشته 48 دستگاه آمبولانس در اورژانس گیلان فعال بودند، ادامه داد: الحاق 11 آمبولانس با استانداردهای جهانی با اعتبار بیش از 17 میلیارد تومان به مجموعه ناوگان اورژانس استان گیلان حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تجهیزات اورژانس به افزایش کیفیت خدمات دهی کمک می کند

تقویت تجهیزات اورژانس به افزایش کیفیت خدمات دهی کمک می کند