مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 07:352020-01-15پزشكي

بهره مندی 76 هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره ای


مدیر کل کمیته امداد استان تهران از بهره مندی 76 هزار و 745 مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره ای خبر داد و گفت: این خدمات در 9 ماه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به اینکه این خدمات شامل مشاوره فردی و گروهی بوده است، بیان کرد: 30 هزار و 426 نفر از مشاوره فردی، 34 هزار و 819 نفر از مشاوره گروهی و 11 هزار و 500 نفر از غربالگری سلامت روان بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه خدمات مشاوره ای در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است، ادامه داد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که با اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی رو به رو هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: مددجویان با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

پرپنچی با بیان اینکه مشاوره با استفاده از فنون گوناگون فرد را از اسیر شدن در دام بسیاری از مشکلات نجات می دهد تصریح کرد: ارائه مشاوره باعث می شود فرد توانایی ها و شخصیت خود را بشناسد و در نهایت تصمیم درست و منطقی را برای تأمین نیازهای فردی و اجتماعی خود بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 76 هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره ای

بهره مندی 76 هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره ای