مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 17:402020-01-14سياسي

توانمندی های جهاددانشگاهی در دوران تحریم آشکار شده است


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: جهاددانشگاهی همواره در طول انقلاب، توانمندی های خود را در شرایط تحریم به خوبی نشان داده است.

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: جهاددانشگاهی همواره در طول انقلاب، توانمندی های خود را در شرایط تحریم به خوبی نشان داده است.

محمد حیدری امروز در حاشیه بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی مستقل و غیر دولتی است که با روحیه انقلابی در تحقق رسالت های فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی در ابتدای انقلاب اسلامی تشکیل شد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: این نهاد علمی و پژوهشی و فرهنگی، در انقلاب فرهنگی توانست با استفاده از نیروهای متخصص، ارتباط میان دانشگاه و جامعه را مستحکم تر کند و جوانان تحصیل کرده دارای توانایی های علمی را جذب کند و به شناسایی نخبگان، بپردازد.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی همواره در طول انقلاب، توانمند ی های خود را در شرایط تحریم به خوبی نشان داده است، این نهاد انقلابی، با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره گیری از تکنولوژی و دانش فنی وارد عرصه های خدمت و ایجاد بازار کسب و کار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های جهاددانشگاهی در دوران تحریم آشکار شده است

توانمندی های جهاددانشگاهی در دوران تحریم آشکار شده است