مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:452020-01-14ورزشي

کردستان باید برای بازی های 2022 چین نماینده داشته باشد


رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت:هیئت نابینایان و کم بینایان کردستان از همین امروز باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا بتواند برای بازی های آسیایی 2022 چین نماینده داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا مظلومی ظهر سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هسئت نابینایان و کم بینایان استان کردستان، اظهار داشت: مجامع، هیئت ها و فدراسیون همه باید با یکدیگر همراه باشند تا بتوانند در ورزش قهرمانی کشور به موفقیت برسند.

وی افزود: هنوز هم پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب کمبودها و مشکلات بسیاری در حوزه ورزش به ویژه ورزش ناببینایان و کم بینایان از لحاظ امکانات و تجهیزات داریم که باید با تعامل از کمترین امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور ادامه داد: استان کردستان در رشته های گلبال، شطرنج، پاورلیفتینگ و پرس سینه در بخش آقایان و خانم ها در بین ورزشکاران نابینا و کم بینا استعدادهای بسیاری دارد که می تواند با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی تعدادی از این ورزشکاران برای بازی های آسیایی 2021 و 2022 در تیم ملی نماینده داشته باشد.

مظلومی یادآور شد: کردستان می تواند با سمایه گذاری برای پرورش قهرمان های جوان و نوجوان در آینده در مسابقات مختلف ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتند داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان باید برای بازی های 2022 چین نماینده داشته باشد

کردستان باید برای بازی های 2022 چین نماینده داشته باشد