مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 06:262020-01-14فناوري

106روستای گرفتار در سیلاب قصرقند راه، برق و آنتن دهی تلفن ندارند


رحیم بخش پاک اندیش روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان قصرقند 62 هزار نفر جمعیت و 151 روستا و آبادی دارد که بدلیل همجواری برخی از روستاها در مسیر رودخانه کاجو فاقد راه ارتباطی دسترسی برای خدمات رسانی بوده و برق و آنتن دهی تلفن همراه نیز ندارند.

وی بیان کرد: هیچ اطلاعی از 40 روستای حوزه رودخانه کاجو نداریم و برق و تلفن آنها نیز قطع و در شرایط سختی زندگی می کنند.

فرماندار قصرقند افزود: متاسفانه پیگیری ها برای اعزام بالگرد نتیجه بخش نبوده و بعد از گذشت پنج روز بالگرد برای رسیدگی و امدادرسانی به این شهرستان اعزام نشده است.

وی ارسال کمک های دولتی و مردمی به قصرقند را خواستار شد و افزود: هم اینک فقط یک مورد کمک توسط یک انجمن غیردولتی به مبلغ 14میلیون تومان با خرید اقلام ضروری انجام شده و تاکنون از اقدامات دولتی خبری نیست.

پاک اندیش ادامه داد: 100 درصد بندسارهای کشاورزی قصرقند تخریب شده و براساس برآوردهای اولیه بیش از 28 میلیارد تومان به برخی از اراضی کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه قطعی تلفن بعد از قطعی برق به یک معضل بزرگ تبدیل شده که از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست داریم برای تامین و خرید باتری برای دکل های تلفن همراه اقدام کنند تا با قطعی برق شاهد قطع تلفن در تمام منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

106روستای گرفتار در سیلاب قصرقند راه، برق و آنتن دهی تلفن ندارند

106روستای گرفتار در سیلاب قصرقند راه، برق و آنتن دهی تلفن ندارند