مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 14:352020-01-13سياسي

«سحر تبر»محاکمه شد/رؤیت چهره واقعی متهم در دادگاه


وکیل مدافع فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از برگزاری اولین جلسه دادگاه موکلش خبر داد و گفت:سحر تبر مخلوق نرم افزار فتوشاپ، گریم و ابزار تدوین بوده است.

- پیام درفشان یکی از وکلای مدافع فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس گفت: امروز اولین جلسه محاکمه موکلم برپا شد  و دفاعیات خود را به دادگاه ارائه کردیم.

وی افزود: همچنین اسناد مربوط به سوابق بیماری روانی موکل و بستری شدن وی در بیمارستان روانپزشکی نیز به دادگاه تقدیم شد و مدرک بیمارستان روانپزشکی میمنت مبنی بر پذیرش و بستری خانم خویشوند به دلیل مشکلات رفتاری و خودآزاری در تاریخ 24 خرداد امسال نیز به دادگاه داده شد.

درفشان گفت: علاوه بر آن، به پاسخ پزشکی قانونی نیز مبنی بر انجام معاینات بالینی و اینکه موکل دارای اختلال چند شخصیتی است، نیز تاکید شد.

این وکیل دادگستری گفت: فاطمه خویشوند متولد 26 خرداد سال 80 بوده و خرداد امسال به سن قانونی رسیده،درنتیجه اعمال ارتکابی موکل، مدتها قبل از رسیدن به سن قانونی انجام شده و سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی دو روز قبل از ورود به سن قانونی،  گویای وخامت حال روانی ایشان است.

وی افزود: بنابراین متهم در زمان ارتکاب فاقد سن قانونی اما در زمان دستگیری دارای سن 18 سال شده و رسیدگی به اتهام وی مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سحر تبر»محاکمه شد/رؤیت چهره واقعی متهم در دادگاه

«سحر تبر»محاکمه شد/رؤیت چهره واقعی متهم در دادگاه