مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 10:052020-01-13حوادث

سارقان حرفه ای در اردبیل دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارقان حرفه ای در اردبیل که 43 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در پرونده خود داشتند، دستگیر شدند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارقان حرفه ای در اردبیل که 43 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در پرونده خود داشتند، دستگیر شدند.

سردار هوشنگ حسینی ظهر امروز 23 دی ماه در جریان دستگیری این سارقان در اردبیل اظهار کرد: این دستگیری در جریان عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شده و سارقان به 43 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو به ویژه خودرو های مدل پایین در شهرستان اردبیل و رهاسازی خودرو ها پس از سرقت قطعات و لوازم داخلی آن، بررسی موضوع با تشکیل تیم های عملیاتی در دستور کار کارآگاهان تیم سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رییس پلیس استان اردبیل افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها و افزایش کنترل های انتظامی مشخص شد، سرقت ها توسط دو سارق حرفه ای و سابقه دار انجام می شود که پس از هماهنگی با مقام قضایی سارقان در دو عملیات جداگانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

حسینی با اشاره به کشف یک دستگاه وانت نیسان و تعدادی لوازم و قطعات خودرو های مسروقه از مخفیگاه یکی از سارقان، گفت: سارقان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای در اردبیل دستگیر شدند

سارقان حرفه ای در اردبیل دستگیر شدند