مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 09:402020-01-13ورزشي

صعود والیبال ایران به المپیک 2020 توکیو با چهار مازندرانی


تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی مسابقات انتخابی المپیک در چین به مصاف تیم میزبان رفت و با برتری در این مسابقه المپیکی شد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا که به میزبانی شهر جیانگمن برگزار می شود به مصاف چین رفت و در یک بازی راحت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و به المپیک 2020 توکیو راه یافت.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این بازی مهم از سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) استفاده کرد.

والیبال ایران در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در این بین نقش مازندران ها در تمامی ادوار موفقیت تیم ملی بی تاثیر نبوده.

علی شفیعی، رضا عابدینی، جواد کریمی و مجتبی میرزاجانپور چهار دلاور مازنی بودند که تیم ملی والیبال ایران را در مسابقات انتخابی آسیا برای حضور در المپیک 2020 همراهی کردند و سهم قابل توجهی در این افتخارآفرینی داشتند.

تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا توانست چین را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و راهی المپیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود والیبال ایران به المپیک 2020 توکیو با چهار مازندرانی

صعود والیبال ایران به المپیک 2020 توکیو با چهار مازندرانی