مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 09:352020-01-13سياسي

نماینده بروجرد: برای درس عبرت سایرین سفیر انگلیس اخراج شود


نماینده بروجرد در تذکری از وزیر امور خارجه خواست تا سفیر انگلیس را اخراج کند تا برای همیشه درس عبرتی برای آنانی باشد که پای خویش را از گلیمشان درازتر نکنند.

- نماینده بروجرد در تذکری از وزیر امور خارجه خواست تا سفیر انگلیس را اخراج کند تا برای همیشه درس عبرتی برای آنانی باشد که پای خویش را از گلیمشان درازتر نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گودرزی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با درخواست از وزیر امور خارجه اظهار کرد: سفیر انگلیس را اخراج کنید تا برای همیشه درس عبرتی برای آنانی باشد که پای خویش را از گلیمشان درازتر نکنند.

وی ضمن تشکر از خدمات وزیر بهداشت برای حمایت از طب اسلامی و سنتی، گفت: لازم است تمام ظرفیت خویش را به کار بگیرید و با توجه به اینکه قرار بود محصولات تراریخته برچسب داشته باشند، این موضوع را پیگیری فرمایید.

همچنین ضرورت دارد در خصوص تکمیل مراکز درمانی حوزه انتخابیه تعجیل شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی نیز خواست که نسبت به پرداخت خسارات روستاییان بروجرد و اشترینان اقدام نماید.

گودرزی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: لطفا نسبت به پرداخت باقیمانده پاداش فرهنگیان و همچنین حق الزحمه طلاب شاغل در مدارس تعجیل فرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بروجرد: برای درس عبرت سایرین سفیر انگلیس اخراج شود

نماینده بروجرد: برای درس عبرت سایرین سفیر انگلیس اخراج شود