مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 08:002020-01-13سياسي

شناسایی 7 تولیدکننده بدون مجوز استاندارد در نمایشگاه مبلمان تهران


مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به اجباری بودن استاندارد مبلمان اداری، گفت: در نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری، بازرسان استاندارد هفت تولیدکننده بدون مجوز استاندارد را شناسایی کردند.

- مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به اجباری بودن استاندارد مبلمان اداری، گفت: در نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری، بازرسان استاندارد هفت تولیدکننده بدون مجوز استاندارد را شناسایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودرضا طاهری در تشریح این خبر افزود: در استان تهران 33 واحد تولیدکننده مبلمان اداری دارای پروانه استاندارد معتبر هستند.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این نمایشگاه، هفت برند صندلی اداری با نام های مبلمان اداری پرشین، مبلمان پویا، شفق، مبلمان اداری لیور، مبلمان اداری آپادانا پدیده، مبلمان اداری و خانگی پاکرو و Deco team، که علیرغم اجباری بودن استاندارد این فرآورده نسبت به تولید اقدام کرده و نیز یک واحد تولیدی با برند ITALSTEEL که با توجه به نداشتن پروانه استاندارد نسبت به درج این نشان در تبلیغات خود استفاده کرده بود، شناسایی و در حال طی کردن مراحل قانونی جهت توقیف استد.

بنا بر اعلام اداره کل استاندارد استان تهران، وی در پایان تاکید کرد: در توافقات این اداره کل با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تاکید شده است، از حضور تولیدکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 7 تولیدکننده بدون مجوز استاندارد در نمایشگاه مبلمان تهران

شناسایی 7 تولیدکننده بدون مجوز استاندارد در نمایشگاه مبلمان تهران