مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 06:552020-01-12ورزشي

ایران و چین؛ بلیت توکیو در گرو عبور از اژد های زرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی والیبال ایران و چین در فینال رقابت های انتخابی المپیک امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران در شهر جیانگمین به مصاف یکدیگر می روند، - تیم های ملی والییال ایران و چین در دیدار نهایی رقابت های انتخابی المپیک از ساعت 15:30 به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی والیبال ایران و چین در فینال رقابت های انتخابی المپیک امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران در شهر جیانگمین به مصاف یکدیگر می روند، بدون شک این دیدار برای 2 تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا برنده آن سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب می کند، با این حال می توان درصد حساسیت را به چند دلیل برای چینی ها بیشتر دانست.

ابتدا آن که آن ها سال ها است که نتوانسته اند برابر تیم ملی کشورمان برنده باشند و ترس زیادی از ایران دارند، دوم آن که چینی ها بر خلاف تیم ملی کشورمان که در دور قبلی المپیک حاضر شده است از سال 2008 نتوانسته اند به این رقابت ها برسند و در بخش سوم هم می توان به هزینه بالای آن ها برای گرفتن این میزبانی اشاره کرد.

مردان سرزمین اژد ها اگرچه از تیم های پر افتخار قاره کهن محسوب می شوند و افتخارات زیادی از جمله 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز بازی های آسیایی و 3 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز قهرمانی آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و چین؛ بلیت توکیو در گرو عبور از اژد های زرد

ایران و چین؛ بلیت توکیو در گرو عبور از اژد های زرد