مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 15:052020-01-11ورزشي

جودوکاران نابینای کشور راهی مسابقات انتخابی پارالمپیک می شوند


رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت: جودکاران نابینا و کم بینای کشور برای کسب سهمیه پارالمپیک در رقابت های انگلیس و باکو شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا مظلومی بعد از ظهر شنبه در حاشیه مجمع هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان سمنان و در جمع خبرنگاران با اشاره به احتمال کسب سهمیه در رشته جودو، بیان کرد: کسب سهمیه پارالمپیک برای ایران اسلامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه جودوکاران کشور در فروردین و اردیبهشت سال آینده در رقابت های انگلیس و باکو شرکت می کنند، افزود: این رقابت ها نقش رنکینگ و انتخابی پارالمپیک 2020 توکیو را دارند.

رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در ادامه از برگزاری رقابت های جام شهید سلیمانی در کشور خبر داد و گفت: گلبال، شطرنج، شنا، دوی صحرانوردی و بولینگ رشته های ورزشی این رویداد هستند که از چهارم تا نهم بهمن ماه در بخش بانوان و از نهم تا چهاردهم بهمن ماه در بخش آقایان برگزار می شود.

مظلومی در خاتمه گفت: جامعه آماری ورزشکاران یک درصد جامعه است اما به علت شرایط خاصی که این افراد دارند قطعاً به توجه و امکانات بیشتری نیاز خواهند داشت تا موفقیت های بیشتری را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودوکاران نابینای کشور راهی مسابقات انتخابی پارالمپیک می شوند

جودوکاران نابینای کشور راهی مسابقات انتخابی پارالمپیک می شوند