مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 07:452020-01-11ورزشي

از صحبت های رحمان رضایی شوکه ام/ چرا یک پرسپولیسی مامور مذاکره شد؟


سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال از ادعای دوباره این باشگاه مبنی بر مذاکره با وکیلش در دوحه گلایه و اعلام کرد «دروغ‎ها» را از طریق قانونی پیگیری می کند.

- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال از ادعای دوباره این باشگاه مبنی بر مذاکره با وکیلش در دوحه گلایه و اعلام کرد دروغ‎ها را از طریق قانونی پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمان رضایی شب گذشته با حضور در برنامه ورزش از نگاه دو مجدداً اعلام کرد که در دوحه به همراه اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال و علی خطیر مذاکراتی را با وکیل آندره استراماچونی برای بازگرداندن این مربی ایتالیایی انجام دادند که در نهایت این مذاکرات به خاطر شروط استراماچونی بی نتیجه ماند.

در همان نیمه شب بود که این ادعای رحمان رضایی از سوی آندره استراماچونی با واکنش مواجه شد و وی یکبار دیگر اعلام کرد که وکلایش هیچ مذاکره ای با باشگاه استقلال انجام نداده اند.

استراماچونی صحبت هایش را به یوسف دانشیار مترجم و آنالیزور سابق استقلال منتقل کرده بود و آنچه در پی می آید اظهارات این مربی ایتالیایی به نقل از دانشیار است: استراماچونی از اظهارات رحمان رضایی شوکه بود استراماچونی امشب (جمعه شب) خودش با من تماس گرفت و پرسید آیا این موضوع (اظهارات رحمان رضایی) واقعیت دارد که گفتم بله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صحبت های رحمان رضایی شوکه ام/ چرا یک پرسپولیسی مامور مذاکره شد؟

از صحبت های رحمان رضایی شوکه ام/ چرا یک پرسپولیسی مامور مذاکره شد؟