مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 06:302020-01-11سياسي

دسترسی به تمام متن پایان نامه و رساله در ایرانداک چگونه است؟


دسترسی به تمام متن حدود 72 درصد از پایان نامه های کارشناسی ارشد ثبت شده در ایرانداک و 36 درصد رساله های دکتری موجود در ایرانداک، به شرط عضویت در سامانه اطلاعات علمی ایران (گنج) امکان پذیر است.

- دسترسی به تمام متن حدود 72 درصد از پایان نامه های کارشناسی ارشد ثبت شده در ایرانداک و 36 درصد رساله های دکتری موجود در ایرانداک، به شرط عضویت در سامانه اطلاعات علمی ایران (گنج) امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین قدم برای استفاده از متن کامل پایان نامه ها و رساله ها در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج)، عضویت در این پایگاه و در اختیار قرار دادن اطلاعات شناسنامه ای و رایانامه فرد متقاضی است.

پیش از ثبت نهایی اطلاعات کاربری، متقاضی بایستی تأیید کند که بیانیه های پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) را خوانده و پذیرفته است.

با تأیید این گواهی، متقاضی ثبت نام به طور ضمنی متعهد می شود که با دسترسی به پایگاه ایرانداک از داده ها، اطلاعات، و محتوای آن با رعایت کامل حقوق پدیدآوران و تنها برای اهداف علمی، آموزشی، و پژوهشی و بر پایه قانون و مقررات مربوطه استفاده کند.

پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز، لینک تأیید عضویت به رایانامه متقاضی ارسال شده و از طریق می تواند به حساب کاربری خود وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به تمام متن پایان نامه و رساله در ایرانداک چگونه است؟

دسترسی به تمام متن پایان نامه و رساله در ایرانداک چگونه است؟