مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 04:002020-01-11اقتصادي

بستر ازدواج پیش از تشویق به زاد و ولد جمعیتی فراهم شود


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه افزایش سن ازدواج موجب کاهش نرخ زاد و ولد در جامعه ما شده است، تاکید کرد: - ایسنا/فارس معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه افزایش سن ازدواج موجب کاهش نرخ زاد و ولد در جامعه ما شده است، تاکید کرد: قبل از اینکه جامعه را تشویق به زاد و ولد کنیم، باید بستر ازدواج را فراهم کنیم و در غیر این صورت موفق نخواهیم شد.

علی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای سیاست های جمعیتی و اقداماتی در این باره در وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل این وزارتخانه، گفت: این اقدامات در راستای حفظ جوانی ایران و جلوگیری از کاهش جمعیت ایران اجرایی شده یا در دست اجرا قرار دارند.

او با بیان اینکه پنجره جوانی در ایران رو به بسته شدن است، افزود: همه اهداف ما از اجرای برخی اقدامات پیش بینی شده وزارت متبوع، افزایش یا کاهش جمعیت، توزیع جغرافیایی منطقی جمعیت و تنظیم مهاجرت های خارجی به ویژه مهاجرت جوانان به عنوان نیروهای فعال و کارآمد جامعه است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: متاسفانه در سیاست های جمعیتی آنقدر که روی زاد و ولد تمرکز کرده ایم، روی حفظ جمعیت جوان هیچ برنامه ریزی نشده و از مهاجرت جوان غافل شده ایم، در حالی که با افزایش مهاجرت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر ازدواج پیش از تشویق به زاد و ولد جمعیتی فراهم شود

بستر ازدواج پیش از تشویق به زاد و ولد جمعیتی فراهم شود