مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 10:502020-01-10سياسي

سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت


سیلی اول ملت ایران و ضرب شصت سپاه پاسدران به آمریکا هوشمندانه و مقدمه انتقام سخت بود.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: سیلی اول ملت ایران و ضرب شصت سپاه پاسدران به آمریکا هوشمندانه و مقدمه انتقام سخت بود.

آیت الله دری افزود: موشکباران مواضع آمریکا در پایگاه عین الاسد از سوی دلاور مردان سپاه پاسداران مقدمه ای برای انتقام گروه های مقاومت منطقه است و باید سایه شوم و دست سلطه گرانه آمریکا از منطقه کوتاه شود .

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد : قدر شناسی ملت ایران از شهدای مقاومت و ارج نهادن به مقام سپهبد شهید سلیمانی حماسی و تماشایی بود و مقدمه گشایش سرفصل جدیدی در تاریخ ایران و اسلام شد آیت الله دری نجف آبادی افزود : به بازماندگان سانحه هوایی و حوادث اخیر تسلیت می گوییم و امید است با برنامه ریزی و تدابیر از حوادث دلخراش این چنین جلوگیری شود.

امام جمعه اراک ادامه داد : مواضع مقامات آمریکا و کانادا در قبال سانحه سقوط هواپیما بی خردانه و برای تحت شعاع قرار دادن اقدام هوشمندانه ساله در موشک باران مواضع آمریکا عراق است.

گرامیداشت 19 دی ، ایام فاطمیه و سالروز قتل امیرکبیر دیگر موضوعاتی بود که نماینده ولی فقیه در خطبه های امروز به آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت

سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت