مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 10:252020-01-10سياسي

بیداری اسلامی از شهادت سردارسلیمانی است/تبدیل عین الاسد به الاجسد


جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: شهادت قاسم سلیمانی هفت دستاورد داشت که مهمترین این دستاوردها بیداری اسلامی است.

- شیراز-جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: شهادت قاسم سلیمانی هفت دستاورد داشت که مهمترین این دستاوردها بیداری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین غیب پرور در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شیراز با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: از جمله دستاوردهای که شهادت قاسم سلیمانی داشت می توان به اتحاد ملی، از بین رفتن فتنه های اخیر، ایجاد امید و نشاط در جامعه اسلامی و امید به آینده اشاره کرد.

وی افزود: کشورهای منطقه جرأت مقابله با آمریکا را نداشتند که اکنون این توان در انان دیده می شود، افزایش تعاملات ایران در منطقه، ایجاد رعب و وحشت میان هم پیمانان آمریکا و انگیزه بیشتر برای نابودی اسراییل از جمله دستاوردهایی است که خون شهید سلیمانی در جامعه ایجاد کرده است.

فرمانده قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه کسانی که در فتنه آبان به خیابان آمدند پیاده نظام آمریکا بودند متذکر شد: ترامپ که خود فردی دروغگو است می گوید به دنبال صلح است اکنون ملت ایران باید هشیار باشند و فریب دروغگویان را نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری اسلامی از شهادت سردارسلیمانی است/تبدیل عین الاسد به الاجسد

بیداری اسلامی از شهادت سردارسلیمانی است/تبدیل عین الاسد به الاجسد