مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 15:402020-01-09سياسي

معرفی 520 محل استراتژیک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انتقام سخت


520 محل استراتژیک متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا توسط دانشجویان انقلابی کشور برای «انتقام سخت» در واکنش به ترور سردار سلیمانی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، 520 محل استراتژیک متعلق به ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا طی بیانیه ای از سوی دانشجویان انقلابی برای انتقام سخت در پی ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس اعلام شد.

این بیانیه را نزدیک به 500 تشکل و مجموعه انقلابی ایران امضا کرده اند.

متن بیانیه 500 تشکل یاد شده به 2 زبان فارسی و انگلیسی به شرح ذیل است:  بسم الله الرحمن الرحیم ترامپِ نادان پس از ترور سردار سلیمانی، پیام داده که در صورت حمله و تلافی ایران، 52 نقطه از نقاط حساس فرهنگی ایران را هدف قرار می دهد! فرماندهان نظامی ایران در قبال این مواضع و عملکرد وحشیانه ایالات متحده، اختیارِ اتخاذِ تصمیم دارند، اما دانشجویان ایرانی اعلام می دارند در صورتی که غلطی از این ترسویِ فریبکار سر بزند، دانشجویان جوان ایرانی، منوط به اشاره رهبر انقلاب، به کمک دوستان غربی و شرقی خود در سراسر جهان، نقشه های خود برای تسخیر یا نابودی 520 مکان استراتژیک متعلق به ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا، از املاک و دارایی های شخص ترامپ تا پایگاه های نظامی منطقه ای و فرا منطقه و حتی داخل خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 520 محل استراتژیک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انتقام سخت

معرفی 520 محل استراتژیک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انتقام سخت