مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 09:002020-01-09سياسي

نقد موشکافانه و پیگیری مجدانه


معاون امور استانهای رسانه ملی گفت: صدا و سیما باید موشکفانه نقد کند و مدیرانش نقد پذیر باشند چرا که رسانه ملی چشم و گوش مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان دکتر علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز در آبادان در آیین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آبادان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همانطور که امام فرمودند خوزستان دینش را به اسلام ادا کرد.

او گفت: شبکه خوزستان با پوشش اجتماعات بزرگ مردم در تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی با شبکه های ماهواره ای مقابله کرد و به دروغ پردازی های آنان با انعکاس تصاویر جمعیت عظیمی که برای بدرقه سردار دلها آماده بود پاسخ داد.

علی دارابی با بیان اینکه صدا و سیما باید موشکافانه نقد کند و با تزریق امید به بررسی و پیگیری مجدانه بپردازد تاکید کرد: مدیران این سازمان باید نقدپذیرتر باشند و به کمک صدا و سیما بیایند چرا که این سازمان باید چشم و گوش مردم باشد و صدای مردم و گلایه مندی های آنان را منعکس کند.

معاون امور استانهای رسانه ملی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم افزود: سازمان صدا و سیما نه تنها در زمان انتخابات بلکه در تمام طول سال باید فراجناحی کار کند و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد موشکافانه و پیگیری مجدانه

نقد موشکافانه و پیگیری مجدانه