مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 دی 1398 ساعت 22:152020-01-08ورزشي

ساینس و برابک پیشتاز مرحله سوم رالی داکار


 این دوره از مسابقات نیز به مانند یازده دوره اخیر به علت ناامنی در صحرای آفریقا، به دور از مسیر سنتی خود برگزار می شود - مرحله چهارم مسابقات امروز به مسافت 453 کیلومتر از منطقه نیوم تا العُلا برگزار می شود.

در رالی داکار 2020 شرکت کنندگان مطرحی، چون استفان پیترهانسل راننده فرانسوی و قهرمان 13 دوره مسابقات، ناصر العطیه قطری قهرمان دوره قبل حضور دارند.

فرناندو آلونسو قهرمان سابق فرمول یک برای اولین بار در این رقابت ها شرکت کرده است.

در میان شرکت کننده ها نام 13 زن نیز به چشم می خورد.

در دوره قبل در سال 2019 در بخش موتوربایک، تابی پرایس از استرالیا / کواد بایک، نیکولاس کاویلیاسو از آرژانتین / اتومبیل رانی ناصر العطیه از قطر / کامیون ادوارد نیکولایف از روسیه و در بخش یو تی وی (خودرو های کاربردی) فرانسیسکو لوپس از شیلی قهرمان شدند.

رالی داکار از 1979 تا 2007 به طور معمول در مسیر شهر های پاریس در فرانسه تا داکار در سنگال انجام می شد، اما پس از ایجاد ناامنی در صحرای شمال آفریقا این رقابت ها پس از یک سال تعطیلی، از سال 2009 تا 2019 در آمریکای جنوبی برگزار شد.

در تاریخ رالی داکار که از سال 1979 سابقه برگزاری دارد، در بخش موتورسواری (موتوربایک) استفان پیترهانسل از فرانسه با 6 قهرمانی رکورد دار است و سیریل نوو از فرانسه، سیریل دسپره از فرانسه و مارک کوما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساینس و برابک پیشتاز مرحله سوم رالی داکار

ساینس و برابک پیشتاز مرحله سوم رالی داکار