مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 08:202020-01-07دانش

کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با سامانه ها و پایگاه های اطلاعات ایرانداک


کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی و کار با سامانه ها و پایگاه های اطلاعات ایرانداک ، 23 دی ماه در محل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

- کارگاه آموزشی با موضوع "آشنایی با سامانه ها و پایگاه های اطلاعات ایرانداک" کارگاه آموزشی با موضوع "آشنایی و کار با سامانه ها و پایگاه های اطلاعات ایرانداک"، 23 دی ماه در محل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگاه با ثبت نام دست کم 10 نفر، روز 23 دی ماه از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد و مخاطبان آن اساتید، اعضای هیئت علمی، محققان، دانشجویان، کتابداران و .

هستند.

در خصوص محتوای این کارگاه می توان به آشنایی با فرایند دریافت پیشینه پژوهش؛ عضویت در سامانه ملی ثبت پایان نامه، رساله، و پیشنهاده؛ فرایند ثبت پایان نامه، رساله، و پیشنهاده؛ نام نویسی در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) و دریافت اطلاعات و تمام متن پایان نامه ها و رساله ها اشاره کرد.

شرکت کنندگان در این کارگاه همچنین با فرأیند نام نویسی و کاربرد سامانه همانندجو و برخی دیگر از سامانه ها و پایگاه های اطلاعات ایرانداک آشنا شده و در پایان گواهی حضور دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با سامانه ها و پایگاه های اطلاعات ایرانداک

کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با سامانه ها و پایگاه های اطلاعات ایرانداک