مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 دی 1398 ساعت 11:502020-01-06ورزشي

کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو فصل قبل وقتی در آخرین روز بازار تابستانی بروژی ها به سراغ کاوه رضایی ستاره ایرانی شارلوا رفتند تا با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیون یورو رکورد گران ترین جابه جایی ژوپیرلیگ را بزنند کمتر کسی تصور می کرد در کمتر از .

- یک بار دیگر رکورد نقل و انتقالات ژوپیرلیگ در آستانه شکسته شدن قرار دارد آن هم توسط ثروتمندترین باشگاه این روز های بلژیک.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو فصل قبل وقتی در آخرین روز بازار تابستانی بروژی ها به سراغ کاوه رضایی ستاره ایرانی شارلوا رفتند تا با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیون یورو رکورد گران ترین جابه جایی ژوپیرلیگ را بزنند کمتر کسی تصور می کرد در کمتر از دو سال دو بار این رکورد توسط خود بروژ جا به جا شود.

کاوه با وجود بر تن کردن پیراهن شماره 10 نتوانست زیر بار فشار های ناشی از این پرداخت سنگین تاب بیاورد و تنها یک بار موفق به گلزنی شد تا در تابستان امسال سران باشگاه بروژ به سراغ مهاجمی سنگالی از سری B.

ایتالیا بروند و اکوریکه را با رقمی معادل 7 میلیون یورو خریداری کنند.

با این خرید رکورد 5 میلیونی کاوه رضایی شکسته شد تا هم فشار از روی او برداشته شود هم این بازیکن در بازگشت قرضی به شارلروا دوباره احیا و به یکی از برترین گلزنان ژوپیرلیگ تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد

کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد