مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 08:162020-01-04سياسي

انتقام ایران در خاک ایالات متحده آمریکا نیز ممکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوزان رایس مشاور امنیت ملی دولت پیشین ایالات متحده امروز (شنبه) در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله هوایی نظامیان تروریست آمریکایی به بغداد، - مشاور امنیت ملی دولت پیشین آمریکا با بیان اینکه ترور سردار شهید سلیمانی خطر درگیری مستقیم با ایران را افزایش داده، گفت: ایالات متحده هر کاری کند باز هم برای مقابله با انتقام سخت ایران کافی نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوزان رایس مشاور امنیت ملی دولت پیشین ایالات متحده امروز (شنبه) در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله هوایی نظامیان تروریست آمریکایی به بغداد، گفت: خطرات متعاقب این ترور احتمالا از منافعش پیشی می گیرد.

رایس در مصاحبه با شبکه اِم.

اِس.

اِن.

بی.

سی.

، توضیح داد: زمانی که مشاور امنیت ملی بودم، جامعه اطلاعاتی یا ارتش آمریکا هیچ فرصتی را برای حمله به [سردار]قاسم سلیمانی به دولت [باراک]اوباما پیشنهاد نکرد.

اگر چنین فرصتی به ما پیشنهاد می شد، کاری که می کردیم این بود که بسیار دقیق خطرات آن را در مقابله با عواید آن بررسی و ارزیابی می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام ایران در خاک ایالات متحده آمریکا نیز ممکن است

انتقام ایران در خاک ایالات متحده آمریکا نیز ممکن است