مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 15:452020-01-03سياسي

نماینده بویراحمد و دنا شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت


غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام بدین شرح است؛ بسم رب الشهداء و الصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سردار بزرگ اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلیر و پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جمعی از یارانش به دست دولت جنایتکار امریکا را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی) و تمامی مردم مسلمان جهان اسلام و مردم عزیز ایران به ویژه پاسدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بویراحمد و دنا شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

نماینده بویراحمد و دنا شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت