مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 12:002020-01-01سياسي

عراق صحنهٔ رفراندوم بین «عصابات الجوکر» و «حشد الشعبی» است


عراق صحنه رفراندوم بین نسخهٔ پسا داعشی عصابات الجوکر به عنوان مدل جنبشی هالیوود و حشد الشعبی برآمده از اندیشهٔ انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رییس سازمان بسیج اساتید کشور در اجلاس سراسری کانون های بسیج استادی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تاریخ آمریکا سرشار از حضور پشتیبانی کنندهٔ اصحاب هنر و روشنفکری از قدرت عریان، سرکوبگر، اشغالگر و آدمکش از قدرت سیاسی است؛ اینک که ماشین جنگی آمریکا با وجود تفنگداران کلاسیک، شرکت های آدمکش و جنایتکار امثال بلک واتر و صنعت داعش در عراق، افغانستان، لبنان، یمن، سومالی و لیبی با شکست مواجه شد، هالیود درپرتو فیلم جوکر به صحنه آمد و تلاش می کند به خلق جنبش های جدید با الگوسازی شخصیت جوکر به عنوان یک منجی و قهرمان جنایت کار به آسیای غربی بپردازد.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر در عراق رفراندومی بین جنبش های برآمده از انقلاب اسلامی یعنی جنبش هایی نظیر حشد الشعبی و صنایعی نظیر داعش و عصابات الجوکر است.

رییس بسیج اساتید کشور گفت: مردم عراق باید بین باندهایی با صورتک وحشیانه و خونخوار جوکر و صورت های باز و نورانی و مردم گرای حشد الشعبی و دیگر گروه های حزب الهی عراق و بین مرکزیت گرایی هالیوود و مرجعیت دینی یکی را بر گزینند؛ بین امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق صحنهٔ رفراندوم بین «عصابات الجوکر» و «حشد الشعبی» است

عراق صحنهٔ رفراندوم بین «عصابات الجوکر» و «حشد الشعبی» است