مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 16:502019-12-31بين الملل

تحولات ادلب و شرق فرات؛ محور گفتگوی خاجی با بشار اسد


علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی امروز 10 دیماه 98 در دمشق با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی امروز 10 دیماه 98 در دمشق با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اهمیت رایزنی و مشورت دو کشور در خصوص تحولات سوریه و منطقه، چشم انداز کار کمیته قانون اساسی و دور سوم آن، تحولات ادلب و شرق فرات را با بشار اسد رییس جمهور سوریه مورد بحث و گفتگو قرار داد.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر سیاسی و نظامی سوریه، تداوم حمایت های کشورمان را از این کشور مورد تاکید قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در روند آستانه در ادامه مباحث مطرح شده در چهاردهمین اجلاس آستانه را با رییس جمهور سوریه مورد بحث و بررسی قرار داد.

بشار اسد نیز در این دیدار با اشاره به هماهنگی های دو کشور اظهار داشت: جمهوری عربی سوریه با وجود همه اشکالاتی که حامیان تروریسم ایجاد می کنند، بر مبارزه با تروریسم و بر گسترش حاکمیت دولت بر سراسر سرزمین سوریه تاکید دارد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه و برخی دیگر از مقامت بلند پایه این کشور دیدار و گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات ادلب و شرق فرات؛ محور گفتگوی خاجی با بشار اسد

تحولات ادلب و شرق فرات؛ محور گفتگوی خاجی با بشار اسد