مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 04:452019-12-31اقتصادي

تاکید بر تسهیل ارائه خدمات به زائران و گردشگران افغانستانی


گردشگران سلامت افغانستانی از مبدا ساماندهی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با هدف افزایش خدمات تلاش می کنیم گردشگران سلامت کشور افغانستان از مبدا ساماندهی شوند.

محمد صادق براتی در نشست با صدیقی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات با اشاره به بازار گردشگری سلامت افغانستان افزود: ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه گردشگری سلامت وجود دارد که با ایجاد زمینه های مناسب و تعریف فرآیندهای قانونی آن می توان شاهد افزایش حضور گردشگران سلامت افغانستانی در ایران باشیم.

وی افزود: زیرساخت های مناسبی که در حوزه درمان در کشور و به ویژه خراسان رضوی وجود دارد، شرایط مطلوبی را برای حضور گردشگران سلامت افغانستانی در ایران فراهم آورده است البته تسهیل گری در ارائه خدمات و فرآیندهای قانونی و درمانی زائران و گردشگران سلامت افغانستانی در ایران باید مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت:انجمن و شرکت های تسهیل گر گردشگری سلامت تاکنون در این زمینه پیگیری ها و اقدامات شایسته ای انجام داده اند که می تواند ظرفیت های اقتصادی مطلوبی را در استان ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسهیل ارائه خدمات به زائران و گردشگران افغانستانی

تاکید بر تسهیل ارائه خدمات به زائران و گردشگران افغانستانی