مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 13:002019-12-29بين الملل

هزینه ترکیه،سعودی و قطر برای سقوط اسد: 173 میلیارد دلار!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار جعفری، نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد: - ، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار جعفری، نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد: کشور های حامی تروریسم در سوریه شش مکانیزم بین المللی بی طرف برای طرح اتهامات ساختگی علیه سوریه تشکیل داده اند.

نماینده دایم سوریه افزود: این مکانیزم ها مستقل و بی طرف نبوده و در تمام آزمایش ها شکست خورده اند.

بشار جعفری در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: سازمان ملل متحد، نهاد ها و کمیته های اصلی آن بار ها در معرض آزمون های سختی قرار گرفته و در این آزمون ها به دلیل اعمال قطبی سازی سیاسی و مالی توسط حامیان مالی اصلی سازمان ملل شکست خورده اند.

نماینده دایم سوریه ادامه داد: سازمان ملل از زمان تاسیس آن یک سازمان خیریه نبوده، بلکه یک موسسه سیاسی به نفع قویتر بوده است، اما این وضعیت وخیم امروز به شیوه ای گسترش یافته که جایگاه و ارزش آن را تهدید و صلح و امنیت بین المللی را تضعیف می کند.

بشار جعفری تاکید کرد: علی رغم شرایط جنگ تروریستی، نهاد های ملی قانونی و قضایی ریشه دار سوریه توانایی و اراده حقیقی برای دستیابی به عدالت و آشتی را دارا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ترکیه،سعودی و قطر برای سقوط اسد: 173 میلیارد دلار!

هزینه ترکیه،سعودی و قطر برای سقوط اسد: 173 میلیارد دلار!