مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 10:452019-12-29اجتماعي

برگزاری جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» در کرمانشاه


دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برای نخسیتن بار جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

- دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برای نخسیتن بار جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس عزیزی با اشاره به جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان کرمانشاه توضیح داد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار ادبی و هنری خود با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس را به سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور در استان واقع در خیابان شهید بهشتی و یا نواحی مقاومت بسیج در استان کرمانشاه تحویل دهند.

عزیزی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را در سه بخش حرفه ای( شامل شعر، داستان، عکس حرفه ای، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم افزار و تحقیق و پژوهش)، بخش مردمی ( شامل متن ادبی، خاطره، دلنوشته و عکس تلفن همراه) و یا بخش ویژه (شامل عکس یادگاری، دلنوشته یادگاری، نامه یادگاری و فیلم 60 ثانیه ای) برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» در کرمانشاه

برگزاری جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» در کرمانشاه