مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 06:452019-12-29بين الملل

سفر فرمانده کردهای سوریه از بغداد به ابوظبی و دیدار با مقامات سعودی و اماراتی


رسانه های ترکیه ای از سفر فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک به ابوظبی از طریق فرودگاه بین المللی بغداد و دیدار وی با مقامات سعودی و اماراتی خبر دادند.

- رسانه های ترکیه ای از سفر فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک به ابوظبی از طریق فرودگاه بین المللی بغداد و دیدار وی با مقامات سعودی و اماراتی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ترکیه ای خبر ترک فاش کرد که مظلوم عبدی (کوبانی)، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اخیرا به ابوظبی سفر کرده و چهار روز در این شهر اقامت داشته است.

طبق این گزارش، لاهور طالبانی برادرزاده جلال طالبانی و فرمانده نیروهای ضد تروریسم در حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق 18 نوامبر در سفری سه روزه وارد استان حسکه سوریه شد و در این سفر با مظلوم عبدی دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه پس از عملیات چشمه صلح ترکیه رایزنی کرد و پس از پایان دیدارها از طریق بزرگراه به استان سلیمانیه عراق بازگشت.

خبر ترک در ادامه گزارش خود آورده است، 28 نوامبر، افراد لاهور طالبانی مجددا وارد شهر حسکه شدند و این بار به همراه مظلوم عبدی و به خاطر ترس از تعقیب هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه از مسیر سنجار به سلیمانیه برگشتند، کوبانی یک شب در سلیمانیه ماند و پس از تجدید دیدار با دوستان گذشته خود، روز بعد به بغداد آمد و بدون آنکه پاسپورت یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر فرمانده کردهای سوریه از بغداد به ابوظبی و دیدار با مقامات سعودی و اماراتی

سفر فرمانده کردهای سوریه از بغداد به ابوظبی و دیدار با مقامات سعودی و اماراتی