مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 09:002019-12-28فناوري

عرضه 100 میلیون گوشی 5G هواوی در سال آینده


هواوی اعلام کرده که سال آینده 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G در چین عرضه خواهد کرد.

- هواوی اعلام کرده که سال آینده 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G در چین عرضه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هواوی که یکی از بزرگترین شرکت های تکنولوژی چینی محسوب می شود، در سال های اخیر موفق شده است به رقابت تنگاتنگی با رقبای قدرتمند خود بپردازد و بعد از سامسونگ و قبل از اپل، در جایگاه دوم فهرست رده بندی پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای تولیدکننده موبایل قرار بگیرد.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، هواوی به تازگی اعلام کرده است که سال آینده میلادی 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G در بازار چین عرضه خواهد کرد.

در طول یکی دو سال اخیر شرکت های تولیدکننده موبایل بسیاری به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت روی آورده اند.

از آنجایی که بازارهای جهانی موبایل در سال های گذشته با رکود بی سابقه ای مواجه شده است، حالا به نظر می رسد که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش بینی کرده اند که سهم فروش گوشی های مجهز به فناوری شبکه 5G از 0.

5 درصد در سال 2019 میلادی به 26 درصد در سال 2023 میلادی افزایش پیدا خواهد کرد و این بدان معناست که آینده موفقیت آمیز و روشنی پیش روی گوشی های هوشمند مجهز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 100 میلیون گوشی 5G هواوی در سال آینده

عرضه 100 میلیون گوشی 5G هواوی در سال آینده