مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 19:402019-12-26ورزشي

زور شهرداری به همنام گرگانی نرسید


تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در ادامه لیگ برتر کشور در گرگان به شهرداری این شهر باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم بسکتبال شهرداری این شهر از هفته نخست دور برگشت لیگ برتر کشور عصر امروز در گرگان مقابل شهرداری این شهر شکستی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.

شاگردان رضا هنگام پور در این دیدار نزدیک و نفس گیر ضمن ارائه یک بازی خوب اما در کسب نتیجه ناموفق بودند تا دست خالی شمال را به مقصد بندرعباس ترک کنند.

شهرداری در این دیدار با حساب 85 بر 76 به حریف سرسخت و مدعی لیگ باخت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نتیجه را به حریف شمالی خود واگذار کرده باشد.

شهرداری گرگان با کسب سه امتیاز این دیدار و با 26 امتیاز به صدر جدول رسید و شهرداری بندرعباس با کسب 19 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.

شهرداری بندرعباس در هفته پانزدهم  پنج شنبه 12 دی ماه در آبادان به مصاف پالایش نفت این شهر خواهد رفت که با 23 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام و شیمیدر با کسب 26، 25 و 25 امتیاز جایگاه اول تا سوم جدول را به خود اختصاص داده اند و در انتهای جدول مس کرمان، شورا و شهرداری قزوین و نیروی زمینی هر سه با کسب 16 امتیاز جایگاه دوازدهم تا چهاردهم را در اختیار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور شهرداری به همنام گرگانی نرسید

زور شهرداری به همنام گرگانی نرسید