مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 دی 1398 ساعت 14:002019-12-26اجتماعي

224 نقطه حادثه خیز و تهدید در استان قزوین شناسایی شده است


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با شناسایی 224 نقطه حادثه خیز و تهدید در استان ضمن تامین تجهیزات لازم و تدارک آموزش و مانورهای تخصصی، - برای رفع تهدید این مناطق اقدام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش آثار بلایای طبیعی قدرت الله مهدی خانی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی که روز پنجشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: از مجموع 43 بلای طبیعی در جهان تعداد 39 بلا و حادثه طبیعی در ایران رخ می دهد که در استان نیز 25 مورد حادثه ما را تهدید می کند.

وی بیان کرد: زلزله، سیل، خشکسالی، سرمازدگی، آتش سوزی، یخبندان، آفات نباتی و آنفولانزای پرندگان و دام از جمله حوادثی است که همواره استان را تهدید می کند و برای مقابله با آنها باید برنامه داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین 2700 کیلومتر رودخانه داریم که 157 رشته رودخانه فصلی و دائمی نیز داریم که 47 رشته رودخانه از داخل شهرهای استان عبور می کند که می تواند در مواقع بارندگی یک تهدید باشد.

مهدیخانی یادآور شد: پس از بارندگی های امسال و مشکلاتی که ایجاد شد با همکاری شهرداری ها بویژه شهرداری قزوین لایروبی رودخانه های عبوری از داخل شهرها به موقع انجام شد و توانستیم بارندگی ها را مدیریت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

224 نقطه حادثه خیز و تهدید در استان قزوین شناسایی شده است

224 نقطه حادثه خیز و تهدید در استان قزوین شناسایی شده است