مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 06:002019-12-25سياسي

استاندار آذربایجان غربی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت


استاندار آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت.

- استاندار آذربایجان غربی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است: با نام و یاد خداوند بخشنده و مهربان .

یاد کن هنگامی که فرشتگان گفتند: ای مریم، خداوند تو را به کلمه ای از جانب خود که نامش مسیح است مژده می دهد، در حالی که او در دنیا و آخرت آبرومند و از مقربان است.

(سوره آل عمران، آیه 45) هموطنان عزیز آشوری و ارمنی ساکن استان آذربایجان غربی با تقدیم سلام و احترام پیشاپیش فرا رسیدن مناسبت میلاد مسعود برگزیده پاک خداوند حضرت عیسی بن مریم (ع) مبشرپیام صلح ، دوستی و عدالت بین انسانها و همچنین آغاز سال 2020 میلادی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه شما عزیزان از پیشگاه خداوند سبحان، سلامتی ،موفقیت و کامیابی روز افزون خواهانم.

در روزگاری که افول اخلاقیات بین انسانها و رواج مناسبات ظالمانه بین حاکمان ، جوامع بشری را تحت تاثیر قرار داده و منجر به بروز منازعات و گسترش بی عدالتی در جهان شده است نیازمند و امیدوار بازگشت به تعالیم معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت

استاندار آذربایجان غربی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت