مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 06:202019-12-24حوادث

سارق لوازم داخلی خودرو در پاکدشت دستش رو شد


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو به همراه 5 مالخر اموال مسروقه در شهرستان پاکدشت خبر داد.

- ایسنا/تهران فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو به همراه 5 مالخر اموال مسروقه در شهرستان پاکدشت خبر داد.

بر اساس گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد لوازم داخلی خودرو در سطح شهرستان پاکدشت ، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با به کارگیری منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار سطح حوزه شدند که با هماهنگی قضایی در یک کارخانه متروکه به همراه آلات و ابزار سرقت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 28 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان پاکدشت اعتراف و عنوان کرده که اموال مسروقه را به مالخران فروخته است که با اطلاعات به دست آمده 5 تن از مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه مالخران در بازجویی های انجام شده به ارسال اموال مسروقه برای فروش به یکی از استان های شرقی کشور اعتراف کردند ادامه داد: تلاش ها برای شناسایی و دستگیری همدستان آنها و کشف امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق لوازم داخلی خودرو در پاکدشت دستش رو شد

سارق لوازم داخلی خودرو در پاکدشت دستش رو شد