مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 15:252019-12-23اقتصادي

امضای تفاهم نامه ایران و ارمنستان در زمینه های اشتغال و رفاه


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان ضمن دیدار و گفتگو، در حوزه های اشتغال و رفاه اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از سفر وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان به ایران و نیز امضای برنامه اقدام مشترک همکاری میان دو وزارتخانه گفت: امیدواریم این سفر منشأ خیر و اثر در روابط دو کشور باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ساماندهی و حمایت از کسب و کارهای خانگی خرد و کوچک با رویکرد تدوین برنامه های آموزشی توانمندی زنان سرپرست خانوار و برنامه های راهبردی توانمندسازی فقرا و تعیین بسترهای عملیاتی، تبادل تجربه در موضوعات مربوط به اشتغال معلولان، به ویژه در بخش خصوصی، تبادل تجربه در ارائه خدمات اجتماعی و تأمین مزایا و نیز تبادل اطلاعات و تجربیات دو کشور در زمینه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، و تحکیم بنیان خانواده و ارائه خدمات به معلولان از جمله محورهایی است که می توان بر آن تمرکز کرد.

شریعتمداری افزود: یکی از مهمترین وظایف پیدا کردن ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و قابل مبادله میان دو کشور و طراحی نقشه راه مطلوب برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ایران و ارمنستان در زمینه های اشتغال و رفاه

امضای تفاهم نامه ایران و ارمنستان در زمینه های اشتغال و رفاه